piątek, 27 sierpnia 2010











'so put another dime in the jukebox, baby...'

20 komentarzy:

  1. Gra tam Daniel (chłopak Karci) i jeszcze kilka innych fajnych osób. ^

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, widzę Daniela przecież xD tylko tak pytam czy jakoś się nazywają czy coś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to co się głupio pytasz ? xD ;* a wiesz, że nawet nie wiem, jakoś się nie dowiedziałam ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu ale Ty agresywna jesteś :O
    Jeżeli chodzi o zdjęcia to uwielbiam takie klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. haha xD nie jestem ;< Pawełek wie, że to nie było złośliwie ^^
    to przyjeżdżaj do Gdańska ze swoją perkusją ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra dobra, już mi się tutaj nie tłumacz ;D
    Albo Ty przyjedź do Gąsocina, trasę już znasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie tłumaczę się ! ;D
    to też jest jakieś rozwiązanie, ale ja nie mam teraz dodatkowego miesiąca wolnego jak NIEKTóRZY, tylko muszę wracać do szkoły ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Co?! Nie masz już wakacji?! Jak to?! ;D
    Ja mam jeszcze caluśkie 26 dni :D
    Powodzenia jutro w szkole, bądź grzeczna ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahahaha, ale żarciki. xD
    Ty się nie ciesz, bo masz TYLKO 26 dni wakacji i studia, panie studencie z Warszawy. ;D
    Byłam dzisiaj grzeczna w szkole *jak zwykle* !

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz to ja Cię będę męczył! ]:->
    Chyba AŻ 26 dni wakacji! ;D I tak w porównaniu do Ciebie to ja będę się lenił bo nie mam w tym roku matury ;D No dobra może i mam, ale tylko jeden przedmiot by uzyskać lepszy wynik ;D
    Dlaczego Ci nie wierze? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ej, ja Cię nie męczyłam, noo, może raz, czy dwa wspomniałam o maturze. ;D
    Tam aż, zobaczysz jak szybko zleci ]:->
    nie wiem, jak można mieć wynik jeszcze lepszy od tamtego Twojego, ale dobrze, wierzę w Ciebie. ;D
    Bo ja wierzę, a ktoś z naszej dwójki musi nie wierzyć, ale byłam grzeczna, a teraz grzecznie robię matmę. ;<

    OdpowiedzUsuń
  12. Taaa raz czy dwa, męczyłaś mnie niesamowicie, teraz przyjdzie zemsta ]:->
    Mój wynik nie był wcale taki rewelacyjny :( Nie dostałem się tam gdzie chciałem :(
    Wychodzi na to, że ja jestem ten zły ]:->
    Co teraz przerabiasz na matmie? ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie było tak ! ;p
    Nie będę reagować na Twoje wyśmiewanie się ze mnie, zdającej maturę. ;D
    Ale był bardzo dobry i dostałeś się też w dobre miejsce. ;)
    No jak by nie patrzeć, trochę na to wychodzi. ;D
    Powtórzenie wielomianów, kartkówka -> przyszły czwartek bodajże -> welcome to hell. ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. No i znowu kłamiesz! :(
    Akurat! I tak wiem, że Cie to rusza! ;D
    Za rok będę w jeszcze lepszym ]:->
    ]:->
    Wielomiany to nuda, ale ucz się pilnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie rusza mnie. ;D *twarda niekłamiąca Kasia* xD
    Oj tam, oj tam. Wymyślasz, ale dobrze. ;)
    Dzięki, wielomiany to nie nuda, tylko jeden z hmm...jakby to ująć wszystkich działów matematyki, których nie rozumiem. ;D
    Nie no, dobra, tak naprawdę nie jest tak źle. ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Kłamiesz, kłamiesz, kłamiesz, kłamiesz! :P
    Wielomiany to prościzna, logarytmy sobie poćwicz ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ładnie tak jechać ludzi, którzy nie kłamią. ;<
    Miałam dziś sprawdzianik z wielomianów. ;D logarytmy są nie fajne, pamiętam z końca zeszłego roku trochę i to co pamiętam nie jest jednym z moich najlepszych wspomnień dotyczących lekcji matematyki ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. No dobra już dobra, nie bENdEM już więcej ;)
    Logartymy to najgorsza rzecz jak dla mnie :o

    OdpowiedzUsuń
  19. suuuper ^^ od razu czuję się lepiej.
    Ja już nawet nie pamiętam dokładnie jak to się robi i tu będzie problem na maturze. ;D

    OdpowiedzUsuń