czwartek, 9 września 2010



http://www.youtube.com/watch?v=zSEitDRtmj8

Chyba robię wszystko, żeby nie zajmować się tak zwanymi szkolnymi rzeczami. Ale to wszystko jeszcze tam na mnie dziś czeka, także za moment się za to zabiorę. Jutro już piątek i po lekcjach oraz dwóch godzinach angielskiego będę mogła przez chwilę zostawić książki, ale tylko przez chwilę. Poza tym bardzo brakuje mi chóru, zostały nam jeszcze może jakieś dwa koncerty i tyle. Wróciłabym do Krakowa, na Muse'a i do 'bardzo dziękujemi' Matt'a. <3 Cieszę się, że pada, bo prawdopodobnie ominie mnie przyjemność biegania na 600 m. na jutrzejszym wfie. Ale poza jutrem pogoda mogłaby jeszcze nie zmieniać się na tą jesienną, deszczową. Byłoby miło.

17 komentarzy:

  1. zdjęcię nr. 2 jest piękne ^^ Jest super piękne ;** Wszystkie są piękne ale drugie jest najpiękniejsze ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. a i wogóle skąd masz taką ładną bluzkę ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ktoś mi zrobił taką FAJNĄ niespodziankę ;D ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyyy leniu! Biegać, biegać! ;)
    Ale trzeba przyznać, że pomysły na zdjęcia to Ty masz ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cały czas pada ! ;D i robię matmę właśnie...teoretycznie.
    Jak już tak musisz, to przyznajesz ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. No u mnie jakby nie patrzył to też trochę pada, ale podobno w deszczu się najlepiej biega ;D
    W tym przypadku nie mogłem umieścić innej opinii :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Była brzydka pogoda, a poza tym nie ćwiczyłam na wfie. ;D
    No tak, jak nie masz wyjścia... ^^
    Dostałam 4 z tych wielomianów *dumny*.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyyy leeeniuu! WF to bardzo ważny przedmiot, nie można go w ten sposób traktować!
    ^^
    Kuuujooon! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie wiem, tak źle, tak nie dobrze, nic już nie będę mówiła. ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Robię to specjalnie ;)
    Gratuluję jakże dobrej oceny z matematyki jaką jest 'czwórka' ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No co Ty nie powiesz ? ;D wiem przecież.
    Ja wiem, że w taki sposób, Ty mnie po prostu motywujesz do pracy ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeżeli następnym razem dostaniesz mniej niż 5 skończy się to dwuletnim szlabanem na aparat! ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. okej ;< ale, ale...będziesz musiał przyjechać mi go zabrać ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. zhakuje Ci go z poziomu mojego komputera w ten sposób, że nie będziesz miała z niego żadnego pożytku ;D
    W końcu student informatyki ze mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. haha no tak, panie studencie informatyki, zapomniałam ;D wyślesz mi pewnie milion wirusów, które nie pozwolą na korzystanie z czegokolwiek na tym komputerze ;o

    OdpowiedzUsuń
  16. No więc właśnie, pilnuj się ;D
    Na razie masz się uczyć, matura minie i możesz olać sobie wszystko ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dooobrze tato. ;D
    Na cztery miesiące. ;D

    OdpowiedzUsuń